מיזוגים ורכישות

בעידן שלאחר המגפה נוצרו הזדמנויות למיזוגים ורכישות גם לעסקים הקטנים והבינוניים, אסטרטגיית צמיחה לגידול חיצוני מהותי בתנאים החדשים שנוצרו,   תחילת השנה הוגשו 94 בקשות מיזוג לעומת 53 ו–80 בקשות בשנתיים הקודמות ■ בעלי מכולות, חברות טכנולוגיה ורשתות אופנה מחוזרים על ידי קרנות, חברות ביטוח ומתעשרים חדשים" "

בשוק שלאחר המגפה אחת הדרכים להגדיל רווח הנה באמצעות גידול חיצוני – רכישה או מיזוג של חברה

מיזוג במס' מצבים יכול להוות גידול משמעותי ברווחים.

רכישה או מיזוג מתאפשרת כאשר החברה הנרכשת משלימה או מגוונת את סל מוצרי החברה גם כאשר מעמיקה את הנוכחות בשוק הקיים וגם כשניתן להגיע לשווקים נוספים.

ישנם אסטרטגיות וסיבות רבות נוספות למיזוג כגון פיתוח מוצר חדש פטנט ואף הרחבת עסקי הליבה ועוד..

חשוב מאוד, לבחון את הסינרגיה השיווקית או התיפעולית ואת היתרונות המימוניים .

תהליך המיזוג כולל בתוכו מס שלבים ברורים ומובנים. יעילות התהליך והצלחתו תלויים ביצירתיות וגמישות מחשבתית של היועץ המלווה.

חשוב לדעת שמרבית המיזוגים נכשלים מכיוון שבהליך זה מעורבים הבדלים בתרבויות  בנרטיבים ותהליכים אירוגונים שונים, מדד להצלחת המיזוג הנו כאשר עובדי הארגון מצליחים לשגשג ולתפקד בסינרגיה עם עובדי החברה והחברה מצליחה לשלב את הפעילות הכלכלית והשיווקית בתוך החברה הנרכשת.

לחברתנו ניסיון רב באיתור המיזוג הנכון לחברה – סקירת השוק , גיבוש וסיוע באסטרטגיית הפנייה, יעוץ למבנה העסקה, בדיקות נאותות שונות ומגוונות, עריכת הנתונים ותמיכה וליווי המשא ומתן תוך תיכנון ובנייה של האינטגרציה המתוכננת

קבלו הצעת מחיר משתלמת

השאירו פרטים ואחזור אליכם בהקדם